The Basic Principles Of ماگ حرارتی

Wiki Article

اتاق یک مجله آنلاین دکوراسیون منزل و طراحی داخلی می باشد. در این سایت میتوانید با انواع روشهای طراحی و چیدمان منزل ، دفتر کار و یا دکوراسیون مغازه و فروشگاه آشنا شده و از روشها و متدهای نوین طراحی داخلی و دکوراسیون الگو برداری کرده و از آنها در طراحی های خود استفاده نمایید.

اما هنگامی که دمای داخل لیوان افزایش پیدا کند، جوهر بدنه آنها نیز تغییر پیدا کرده و رنگ و تصاویر مختلفی را پدیدار خواهند کرد. دلیل این امر این است که از مواد مخصوصی به نام مواد لوکو دای در تولید این ماگ ها استفاده شده است.

لعاب یک پوشش با سختی بالا و ضخامت کم است که ماگ را تقویت می‌کند و از پر شدن لبه آن جلوگیری می‌کند.

برای همسرم کادو گرفتم خیلی خوشش اومد خودم هم دوسش داشتم

فنجان معمولا کوچکتر از ماگ، با دسته و عموما به شکل گرد و کروی می باشد. فنجان اغلب روی یک بشقاب کوچک سرو می شود.

ماگ حرارتی، که به نام لیوان حرارتی یا لیوان جادویی نیز شناخته میشود، نوعی لیوان سرامیکی میباشد که با ریختن نوشیدنی های گرم، طرح یا تصویر پنهان روی آن ظاهر میشود و حسی از جادو و شگفتی را به ارمغان می‌آورد.

نیازها: به چه نوع لیوانی برای نوشیدنی ??????? ????? های مورد علاقه خود نیاز دارید؟

روش های مختلف موجود در صنعت چاپ هر یک دارای کاربرد ها […]

مسئولیت سفارش شما از لحظه ثبت تا تحویل به عهده ما هست و اگر در طول این پروسه اتفاقی برای سفارش تون بیفته از طرف ما جبران میشه و هیچ هزینه اضافه ای برای شما نداره.

فکر کنم که همین نکات خرید ماگ حرارتی کافی باشن و الان بتونین راحت یه ماگ جادویی از کادینر بخرین. البته یه سری چیزای دیگه توی خرید ماگ حرارتی سلیقه‌ای هستش.

انتخاب طرح ماگ یا لیوان حرارتی به سلیقه شخصی شما بستگی دارد و میتوانید بر اساس علایق خود طرح و مدل آن را انتخاب کنید، اما اگر طرح‌‌های موجود در بازار را نمی‌‌پسندید و یا می‌‌خواهید طرحی مخصوص به خودتان را داشته باشید میتوانید طرحی از تصویر خودتان یا مناظری که به آن علاقه دارید را سفارش دهید، چرا که امکان چاپ طرح دلخواه بر روی ماگ حرارتی وجود دارد.

به دلیل اینکه ماگ های حرارتی در هنگام تغییرات دمایی تصاویر مختلفی را به نمایش می گذارند، از آنها به عنوان ماگ های جادویی نیز نام برده می شود. جنس بدنه این ماگ ها از سرامیک است، اما جوهری که برای رنگ آمیزی آنها مورد استفاده قرار گرفته است، با جوهر سایر ماگ ها تفاوت اساسی دارد.

انواع ماگ حرارتی به شکل‌های مختلفی مثل فنجون، استوانه‌ای، مخروطی و در کل مثل ماگ‌های عادی می‌تونه تولید بشه.

کاربرد اصلی ماگ برای صرف نوشیدنی های گرم مانند قهوه و چای و نوشیدنی های سرد مانند آبمیوه و شربت و .

Report this wiki page